موسوی گفت:هلال احمر زنجان طرح نذر آب ۴ را برای کاهش آلام مردم خراسان جنوبی که با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان امسال طرح نذر آب ۴ را با مساعدت خیرین برای کاهش آلام هموطنان در استان خراسان جنوبی که با خشکسالی و کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا خواهد کرد.

او افزود: در این طرح برنامه‌های کاروان سلامت، حمایتی و معیشتی، توزیع بسته‌های فرهنگی، توزیع آب معدنی، تامین و نصب دستگاه تصفیه آب آشامیدنی برای روستائیانی که آب دارند، اما این مایع حیاتی آن‌ها بهداشتی و سالم نیست، از مهمترین وظایف هلال احمر استان زنجان در روستای دهک شهرستان نهبندان است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به اینکه مشکل اصلی امسال در سطح کشور موضوع تنش آبی و کم آبی است و خشکسالی گریبانگیر هموطنان در استان خراسان جنوبی شده است در تلاش هستیم رنج و آلام این هموطنان را کاهش دهیم.


موسوی ادامه داد: در برنامه کاروان سلامت با همکاری پزشکان متخصص و عمومی داوطلب هلال احمر اقدام به ویزیت رایگان ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان برای این روستا در نهبندان خواهیم کرد.


او با بیان اینکه برنامه حمایتی و معیشتی نیز از دیگر برنامه‌هایی به شمار می‌رود که در قابل طرح نذر آب ۴ اجرا خواهد شد، افزود: در این برنامه نیز با همکاری و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و شهروندان نوعدوست استان بسته‌های معیشتی جمع آوری و توزیع خواهیم کرد.


موسوی گفت: در برنامه فرهنگی دیگری با حمایت‌های خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و همه مردم نوعدوست استان زنجان اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی اعم از لوازم التحریر، کیف و کفش برای دانش آموزان و توزیع اسباب بازی برای کودکان در روستای دهک شهرستان نهبندان خواهیم کرد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای اجرای این برنامه‌ها در روستای محروم و نیازمند شهرستان نهبندان، هلال احمر زنجان نیازمند کمک‌های همه خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و مردم نوعدوست از استان زنجان  است تا همچون سال‌های گذشته این مجموعه را در اجرای طرح نذر آب ۴ حمایت و مساعدت کنند.


موسوی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای کمک به هموطنان در روستای دهک شهرستان نهبندان را به شماره حساب ‭۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲‬ در نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان زنجان واریز کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: علاوه بر این از طریق شماره کارت‭۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۴۷۴۶۶۰‬ آماده دریافت کمک‌های همه هموطنان در سراسر کشور هستیم.

او بااشاره به اینکه شماره شبا ۹۳۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰‭۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲‬ IR دیگر راه دریافت کمک‌های هموطنان نوعدوست است، ادامه داد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.