مذاکره فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا برای هدایت تیم امید

رئیس فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی المپیک با مهدی مهدوی کیا مذاکره خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با تصویب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا فدراسیون فوتبال مذاکره خود را با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید آغاز کند.

همچنین به رئیس فدراسیون این اختیار داده شد که پروسه قرارداد با او در دستور کار قرار گیرد. این در حالی است که ساعتی قبل سایت فدراسیون فوتبال خبر از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی المپیک توسط مهدی مهدوی کیا داده بود.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتی با مهدی مهدوی کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسائل مربوط با تیم‌های پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسوولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.

عزیزی خادم افزود: احتمالا در صورت توافق نهایی دستیاران آلمانی در کادر او حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشا اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزئیات این مذاکرات و برنامه ریزی به زودی اعلام می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
بعد از تیم ملی بزرگسالان نوبت به تیم امید رسید تا استعدادهای پایه کشور فدای رانت و فساد و تیم خاص بشن
خیانت میکنید به جوانان این کشور وقتی به تیم ملی رنگی نگاه میکنید.. اون از کریم باقری اینم از مهدوی کیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۰ تير ۱۴۰۰
لطفا قبل از هراقدامی قبوض آب ، برق ، گاز محل مسکونی مورد نظر را بررسی نمایید .
آخرین اخبار