رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف گفت: سالمندان بالای ۷۰ سال این شهرستان برای تزریق دُز دوم واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ناصری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوسف گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ جلسه ستاد شهرستانی و پنج جلسه تخصصی کمیته اطلاع رسانی بیماری کرونا برگزار شده است که نتیجه این جلسات ۵۵ مصوبه بوده که طی مکاتبه‌ای با شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همراهی دستگاه‌های مختلف ابلاغ و اجرا شده است.

او افزود: با نصب بنر‌های تبلیغاتی به صورت بصری می‌توان مردم را از وجود دلتا کرونا و نوع هندی آن آگاه کرد که در این خصوص نیازمند همراهی تمامی دستگاه‌های سطح شهرستان هستیم.

ناصری با بیان اینکه باید برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه بیش از پیش تلاش کرد گفت: میزان باور پذیری مردم از وجود بیماری کرونا کاهش یافته است که در این خصوص نیازمند همراهی اصحاب رسانه هستیم.

نصب بنرهای هشدار دهنده مورد توجه باشد

احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف نیز گفت: وضعیت فعلی شهرستان خوسف زرد است اما با توجه به نزدیکی این شهرستان با مرکز استان و رفت و آمد‌های زیاد مسئولان و مردم، باید دستورالعمل های بهداشتی به صورت کامل و دقیق رعایت شود.

او با اشاره به اینکه ۹۰ درصد آزمایشات مثبت کرونا در استان در چند روز گذشته از نوع دلتا بوده است، تصریح کرد: ویروس دلتا طی ۵ تا ۱۰ ثانیه از فرد مبتلا به فرد سالم منتقل می‌شود؛ لذا مردم باید فاصله اجتماعی را رعایت کرده و همچنان از ماسک استفاده کنند.

احمدی اظهار کرد: نصب بنر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی هشدار دهنده و آگاهی دهنده توسط مجموعه‌های دولتی مد نظر قرار گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف از واکسینه شدن جمعیت بالای ۷۰ سال شهرستان خبر داد و بیان کرد: افراد متقاضی واکسن که ۷۰ سال سن دارند، برای تزریق دُز دوم این واکسن به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.