احمدی: فدراسیون دوچرخه سواری می‌تواند روز‌های بهتری را تجربه کند

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درخصوص شرایط فدراسیون دوچرخه سواری توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری گفت: امروز مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری با حضور اعضای مجمع به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.  ما گزارش عملکرد فدراسیون، بازرس و خزانه دار را داشتیم.

او بیان کرد: امیدوارم مواردی که در گزارش حسابرس مطرح شده بود، با پیگیری‌های فدراسیون دوچرخه سواری هرچه سریع‌تر رفع شود. امیدوارم دیگر اشکالاتی در گزارشات بعدی حسابرس، وجود نداشته باشد. برنامه‌های این فدراسیون برای سال ۱۴۰۰، مورد تایید مجمع قرار گرفت. اقداماتی برای ساخت ساختمان فدراسیون، وسایل نقلیه و موارد مربوط به امور اجرایی تایید و تصویب شد. افزایش تعرفه امور آموزشی و حق عضویت، به تایید مجمع نرسید.

او ادامه داد: در مجموع با توجه به شرایط پیش روی فدراسیون و بازی‌های آسیایی، تاکید شد که فدراسیون دوچرخه سواری هرچه سریع‌تر برنامه ریزی لازم را داشته باشد و بتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، شرایط را برای توسعه دوچرخه سواری فراهم کند. امیدوارم شاهد آرامش، عقلانیت و یک برنامه ریزی خوب در جهت پیشرفت این رشته (دوچرخه سواری) باشیم.

او در مورد بدهی‌های فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌های مهم رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری، تامین منابع مالی و رسیدگی به بدهی‌ها است. با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، اطمینان دارم که فدراسیون دوچرخه سواری می‌تواند از این روز‌های سخت عبور کند.

حمیدی در خصوص اینکه کدام یک از مسئولان ورزش راهی مسابقات المپیک در توکیو می‌شوند، گفت: برخی از معاونان وزیر ورزش و جوانان به توکیو اعزام خواهند شد. این اعزام ها، با تصمیم ستاد عالی بازی‌ها انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار