با مشارکت کارخانه سیمان مارگون سیمان مورد نیاز ساخت واحد‌های زلزله زده سی سخت تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این استان در بازدید ازمناطق زلزله زده شهرسی‌سخت گفت: با وجود افزایش قیمت سیمان در چندین نوبت، اما کارخانه سیمان مارگون موظف شد سیمان مازاد را به قیمت کارخانه به مردم زلزله زده دنا تحویل دهد.

هوشنگ حاجی زاده افزود: با وجود مصوبه کشوری مبنی برتعطیلی کارخانه سیمان مارگون این کارخانه پس از ۲ ماه تعطیلی با پیگیری استاندار، مجددا فعال شد.
او با بیان اینکه یک سوم سیمان به صورت رایگان در اختیار مردم مناطق زلزله‌زده قرار گرفت، اضافه کرد: از مجموعه هزار و ۷۰۰ باب منزل زلزله زده و در دست بازسازی در سی‌سخت، سقف ۳۰۰ واحد زده شده و دیوار چینی ۶۵۰ واحد هم به پایان رسیده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار همکاری همه دستگاه‌ها برای تسریع در بازسازی منازل تخریبی و تحویل این واحد‌ها به مردم پیش از شروع فصل سرما را ضروری دانست و اضافه کرد: کم کاری و همکاری نکردن برخی دستگاه‌های اجرایی با ستاد بازسازی شهرستان دنا پذیرفتنی نیست.

او از نهایی شدن صدور سند منازل زلزله زده هم خبر داد و ادامه داد: اداره ثبت اسناد و ملاک با همکاری بنیاد مسکن در این خصوص اقدام کنند.

حاجی زاده کیفی سازی منازل زلزله زده را برای استحکام در برابر زلزله را ضروری دانست و گفت: ناظران سازمان نظام مهندسی ضمن نظارت مستمر بر ساخت و ساز‌ها بر رعایت اصول فنی تاکید کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.