کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، آسمان خراسان رضوی همچون چند روز گذشته شاهد گذر ابر‌ها خواهد بود که میزان این ابرناکی در نواحی شمالی بیشتر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، آسمان خراسان رضوی همچون چند روز گذشته شاهد گذر ابر‌ها خواهد بود که میزان این ابرناکی در نواحی شمالی بیشتر خواهد شد؛ این در شرایطی است که از روز چهارشنبه تا ابتدای هفته آینده، در نواحی شمالی استان خراسان رضوی، شاهد بارش باران همراه با رگبار پراکنده خواهیم بود.

او افزود: در این مدت و برای ساعات عصرگاهی نواحی باخیز استان افزایش سرعت باد را خواهند داشت که در نقاط جنوب و جنوب شرقی، این باد با گرد و خاک همراه خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در شبانه روز گذشته دمای شهر مشهد بین ۲۳ و ۳۴ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

آهنگرزاده بیان کرد: قوچان و فریمان با کمینه ۱۶ درجه و مه‌ولات با بیشینه ۴۱ درجه بالای صفر، به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار