تشکیل دوره آموزشی ویژه مقطع ابتدایی در البرز

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ارتقای کیفیت آموزش معلمان و افزایش سطح سواد دانش آموزان از طریق راه اندازی گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جاوید نسب، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که ارتقای کیفیت آموزش معلمان و افزایش سطح سواد دانش آموزان از طریق راه اندازی گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انجام می‌شود، گفت: گروه‌های آموزشی در سیستم آموزشی تعریف شده اند تا با تخصص، تجربه و پویایی خود به بررسی محتوای آموزشی و روش‌های تدریس و سیستم‌های یادگیری در کلاس درس و مدارس بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: برای تشکیل گروه‌های آموزشی علاقه مند، توانمند و خلاق در سال آموزشی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فراخوان گزینش گروه‌های اموزشی را در قالب بخشنامه به مناطق هشت گانه استان البرز ارسال شده است.

جاوید نسب گفت: تسلط علمی بر محتوای کتب درسی و فناوری‌های نوین آموزشی، تحلیل علمی محتوای برنامه‌های درسی و ارائه پیشنهادات کاربردی و تولید محتوای علمی در ارتباط با روش‌های تدریس و موضوعات آموزشی برنامه درسی، طرح و برنامه‌های دوره ابتدایی از جمله انتظارات استان از گروه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.