مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

فرهنگ زیربنای اصلی توسعه کشور است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه پایدار در تمامی بخش‌ها قلمداد کرد و گفت: بدون توجه به فرهنگ امکان توسعه و پیشرفت در سایر بخش‌ها نیز چندان میسر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بدرشکوهی مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و زنان استان آذربایجان شرقی از شناسایی اولویت‌های فرهنگی استان آذربایجان شرقی  خبر داد و عنوان کرد: با تدوین و اجرای برش استانی سند جامع مهندسی فرهنگی، شاهد تحول در حوزه فرهنگ استان و همچنین مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و معضلات موجود خواهیم بود.

او خواستار همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی و همچنین نهاد‌های مسئول برای بررسی تخصصی و اجرای سند مهندسی فرهنگی در استان شد و عنوان کرد: موازی کاری‌ها در حوزه فرهنگ باید به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، ضرورت پرهیز از موازی کاری‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب برای هم افزایی و هدف گرایی بیشتر، تدوین اطلس جامع فرهنگی و اجتماعی استان، آموزش و تربیت هرچه بیشتر دانش آموزان برای جلوگیری از گرفتاری در مسائل و مشکلات اجتماعی از دیگر موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.