رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: طرح دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت با استقبال خوب شهروندان و غرفه داران مواجه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خیری،رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان این که طرح دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت با استقبال خوب شهروندان و غرفه داران مواجه شده است، گفت: طرح  دوشنبه های خدمت رسانی به همت عوامل اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج و همکاری معاونت خدمات شهر مناطق شهرداری کرج و با حضور مسئولین واحد‌ها و ناظرین بازار روز‌های شهرداری کرج در حال اجرا است.

خیری گفت: مهم‌ترین هدف در اجرای طرح دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت، رفع نیاز‌ها و خواسته‌های شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها است.

او افزود: مجریان طرح  دوشنبه های خدمت رسانی نسبت به پاکسازی محیط‌های داخلی و پیرامون بازار روزها، پاکسازی زباله‌ها، ترمیم تجهیزات و رسیدگی به زیبایی و انضباط بصری اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت از جمله برنامه‌های ثابت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج است که هر هفته در کلیه بازار روز‌های سطح شهر کرج با تمام توان اجرا و مورد نظارت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.