معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم در صورت جنگ در حداقل توانایی و امکانات قرار دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، الی زمیر، معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی هشدار داد که ارتش این رژیم  از حداقل توانایی‌ها و آمادگی لازم برای مقابله با تهدید‌ات در عرصه‌های مختلف برخوردار است.

زمیر اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در وضعیتی است که کمترین آمادگی و حداقل توانایی را دارد. به همین دلیل به پشتیبانی کمی و کیفی نیاز دارد تا بتواند تهدید‌های ناشی از عرصه‌های مختلف را خنثی کند.

او همچنین بیان کرد: «ما ممکن است مجبور باشیم که یک جنگ دشوار، طولانی مدت و چند منطقه‌ای را همراه با چالش های داخلی، هم در سطح جبهه مرزی  هم در خود میدان نبرد انجام دهیم؛ بنابراین، ما نیاز به اطمینان از تامین منابع قوی با طول عمر بالا داریم.»

زمیر افزود: «تجاوز اخیر به غزه در حالی صورت گرفت که جبهه حزب الله ساکت بود و دخالتی نداشت. ما می‌دانیم که قدرت نظامی حزب الله بیش از ده برابر حماس است.»

زمیر در انتها تأکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر اطمینان از حفظ نیرو‌های ممتاز از نظر کمی و کیفی، نیاز به اطمینان از تامین توانایی‌های پیشرفته در عرصه فناوری دارد. او همچنین هشدار داد که آنچه ارتش در حال حاضر دارد نشان دهنده حداقل توانایی‌های لازم برای دفع خطرات و تهدید‌ها است.

جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین با عنوان عملیات «شمشیر قدس» که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار