سومین همایش تسهیل گران ازدواج در دارالقرآن علامه طباطبایی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سومین همایش تسهیل گران ازدواج با هدف ارتباط، اشتراک گذاری تجربیات تسهیل گران در دارالقرآن علامه طباطبایی قم برگزار شد.

دبیر برگزاری سومین همایش تسهیل گران ازدواج با اشاره به برگزاری ۳ میزگرد با حضور ۵ گروه آقا و خانم گفت: تسهیل گران در قالب ۲ گروه بانوان و ۳ گروه آقایان تجربیات خود را در این همایش به اشتراک می‌گذارند.


 رضایی تعداد تسهیل گران را ۶۰ نفر و مشاوران فعال این مرکز را ۲۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: در مجموعه پیوند‌های آسمانی ۲۰ هزار نفر پسر و دختر ثبت نام کرده اند و ۴۴۰ ازدواج در این مجموعه ثبت شده است.


او با بیان این که این مجموعه در کانون پیوند آسمانی تبلیغات اسلامی به ثبت رسیده است، گفت: افراد می‌توانند به  نشانی ربا ت peyvande- asemanybot وارد شوند و اطلاعات خود را وارد کنند.


 رضایی افزود: این همایش فرصتی فراهم می‌کند تا تسهیل گران ازدواج همدیگر را بشناسند و یک زنجیره در کشور شکل گیرد و با تبادل تجربیات به ادبیات مشترک برسیم.


دبیر برگزاری همایش با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی گفت: در این همایش ۱۵ نفر گروه‌های تسهیل گر در قم، مشهد، اصفهان، شیراز و همدان در قالب فضای مجازی راه‌ها و روش‌های تسهیل گری خود را به اشتراک می‌گذارند و این تجربه‌ها به عنوان یک کتاب در اختیار سایر گروه ها‌ی تسهیل گر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار