معاون حقوقی باشگاه تراکتور:

خطر کسر امتیاز بابت پرونده واسعی تهدیدمان نمی‌کند/ توافق نهایی با باشگاه پیکان انجام می شود

اسماعیل گودرزی، معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره پرداخت غرامت به باشگاه پیکان بابت پرونده واسعی توضیحاتی را بیان کرد.

اسماعیل گودرزی، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که مهلت پرداخت غرامت به باشگاه پیکان بابت  پرونده سعید واسعی تا روز چهارشنبه است، اظهار کرد: اصل مبلغ غرامت حدود یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان است. زمانی باید مبلغ یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان به باشگاه پیکان بپردازیم که ملزم به پرداخت ۲۵ درصد جریمه باشیم؛ در آن صورت آن‌ها باید درخواست دریافت جریمه را ارائه کنند.   

او درباره  خطر کسر ۶ امتیاز از تراکتور و محرومیت ۳ جلسه‌ای برای سعید واسعی بیان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و باشگاه تراکتور نمی‌گذارد اتفاق بدی رخ بدهد. خطری باشگاه تراکتور را تهدید نمی‌کند و محرومیت‌هایی برای باشگاه پیش نمی‌آید.  

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت:  ما طی صحبت با باشگاه پیکان بر سر پرداخت اصل مبلغ غرامت توافق کردیم و ان شاءالله در چند روز آینده این مسئله را حل می‌کنیم و  این موضوع  به پرداخت جریمه کشیده نمی‌شود.

گودرزی گفت: ما بر سر نحوه پرداخت غرامت با باشگاه پیکان توافق، رضایت این باشگاه را جلب می‌کنیم و مشکلی پیش نمی‌آید. اصلا نمی‌گذاریم اتفاقی برای باشگاه تراکتور بیفتد.  

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره این که باشگاه پیکان درخواستی برای برخورد انضباطی داشته است، گفت: چنین درخواستی مطرح نشده است. مذاکرات انجام شده درباره پرداخت مبلغ بدهی به باشگاه پیکان بوده که ما هم حرفی نداشتیم و  چند روز آتی این بدهی پرداخت می‌شود. خوشبختانه صحبت‌های مطرح شده، مسیر درستی را سپری کرده است.  

گودرزی درباره پرداخت جریمه ۳۵۰ میلیون تومانی به باشگاه پیکان گفت: طبق ماده ۸۹ و رای صادر شده، اصل مبلغ غرامت حدود  یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان است. باشگاه پیکان برای دریافت جریمه باید دادخواست ارائه بدهد. البته طی صحبت با باشگاه پیکان مشخص شد که این باشگاه  به دنبال گرفتن جریمه نیست و فقط درخواست دریافت اصل غرامت را کرده است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار