مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر پدیده خراسان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پدیده خراسان اظهار کرد: به هر حال ما فردا با تیم خوب و یک دست پدیده خراسان بازی داریم. جایگاه جدولی پدیده نشان دهنده کیفیت این تیم مشهدی است. کادر فنی خوبی دارد. پدیده تنها تیم لیگ برتری بوده که در ۳ بازی گذشته حداکثر امتیازات را گرفته و این نشانگر توانایی‌های بازیکنان و کادر فنی این تیم است.

او ادامه داد: من سابقه حضور در تیم پدیده را داشته و به همین علت شناخت کافی  از مدیران این باشگاه دارم. با توجه به بحث‌های مالکیتی که پدیده داشت، مدیرانش  آرامش را به تیم خود انتقال دادند. نتایجی که تیم پدیده گرفته نشان دهنده این است که فردا بازی سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم  به اهداف تاکتیکی مورد تاکید  الهامی برسیم.  

صداقت درباره هجمه‌های وارد شده به داوری گفت: سیاست باشگاه نساجی و ساکت الهامی، سرمربی تیم این است که ما همیشه احترام خاصی برای داوران قائل هستیم. ما نظر خاصی در این باره نداریم و  همیشه به داوران احترام می‌گذاریم، اما خودمان درباره بحث‌های فنی و مسائل تاکتیکی درگیری داریم که صحبت درباره موضوع داوری را به کارشناسان می‌سپاریم. ما تابع قانون هستیم و در این باره مداخله نمی‌کنیم و تمرکزمان روی مسائل فنی است.

مربی نساجی درباره ترکیب متفاوت این تیم اظهار کرد: ما جزء تیم‌هایی بودیم که ترکیبمان ثابت بوده است. البته اگر محرومیت یا مصدومیتی برای تیم پیش می‌آمد و یا اگر بحث تاکتیکی خاصی بود، تغییراتی در ترکیب خود داشتیم. با توجه به نفراتی که داریم،   تغییرات خاصی نخواهیم داشت.

او درباره  زمان بازگشت  بیژن مجتبی به مسابقات گفت: بیژن با تلاش خودش و کادر پزشکی تیم شرایط خوبی دارد. ما در ۲ هفته قبل  در بازی  دوستانه از بیژن استفاده کردیم و به تدریج این بازیکن باید به مرز آمادگی و شرایط بازی برسد. فکر کنم یک یا ۲ هفته آینده این بازیکن طبق برنامه تاکتیکی الهامی می‌تواند بازی کند.  

صداقت درباره علت  تمرین نکردن تیم نساجی در زمین ورزشگاه وطنی اظهار کرد:  دلیل خاصی ندارد و فقط مسئله فنی مطرح بود. با توجه به بازی سنگینی که ما برابر تیم صنعت نفت در آبادان داشتیم و انرژی مضاعفی که این بازی از ما گرفت،   لازم بود یک روز ریکاوری بیشتری داشته باشیم؛ به همین علت یک روز دیرتر به مازندران آمدیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار