معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از پذیرش هنرجو برای نخستین هنرستان دخترانه هنر‌های زیبای استان در سال تحصیل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نخستین هنرستان دخترانه هنر‌های زیبای خراسان شمالی در رشته تئاتر و سینما در پایه دهم و برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرجو می‌پذیرد و از علاقه‌مندان ثبت نام بعمل می‌آورد.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به این که این هنرستان وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی است و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت خود را در شاخه فنی و حرفه‌ای در رشته تئاتر و سینما از سال تحصیلی ۱۴۰۰ آغاز خواهد کرد، افزود: علاقه‌مندان از ۲۱ تیرماه می‌توانند با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد ثبت نام کنند.

حیدری گفت: راه اندازی هنرستان دخترانه هنر‌های زیبا براساس تفاهمنامه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت و در این ۲ رشته ۵۰ دانش آموز پذیرفته می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۵۰۷۷۴۸۲، ۰۹۱۵۳۸۷۰۷۶۰ و یا ۳۲۲۱۲۴۰۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.