مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۳ ماهه نخست امسال ۲۵۷ مددجوی تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی ۳ ماهه نخست امسال ۲۵۷ مددجوی تحت حمایت از مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

او ارائه خدمات حقوقی و قضایی به خانواده‌های تحت حمایت را از جمله رویکرد‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: مددجویان برای دریافت خدمات حقوقی با معرفی مددکاران به کارشناسان این حوزه مراجعه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به تشکیل ۳۱ پرونده مددجویی و پیگیری مسائل حقوقی و قضایی آن‌ها اضافه کرد: طی این مدت ۹۵ مورد تنظیم دادخوست، شکوائیه، لایحه و اجرای حکم انجام شده است.

او بابیان اینکه ۱۰ پرونده مددجویی نیز برای رسیدگی به کانون وکلا ارجاع شده است گفت: مددجویان از پرداخت هزینه‌های حق‌الوکاله پرونده‌های قضایی با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار، معاف هستند.

محمدی در ادامه به ارجاع ۹۵ پرونده حقوقی مددجویان کمیته امداد استان به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی اشاره و اضافه کرد: هزینه ثبت خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای مددجویان رایگان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار