متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: جراحی دو سنگ مثانه ۳۵ میلیمتری در بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دکتر مصطفی نبی زاده متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی کنگان بیان کرد: بیمار ۸۶ ساله دیابتی با سابقه مشکل قلبی که به دلیل وجود سنگ در مجرای ادراری و مثانه قادر به ادرار کردن نبود، در این بیمارستان جراحی شد و دو سنگ ۳۵ میلیمتری از بدنش خارج شد.

او افزود: امید است با همکاری بهتر مسئولین شهری و منطقه از جمله نماینده مردم جنوب استان بوشهر، تجهیزات فرسوده اعمال جراحی ارولوژی که به صورت آندوسکوپی (بسته) انجام می‌شود هر چه زودتر بهسازی شود و مردم منطقه از خدمات بیشتری برخوردار شوند.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان هم درباره این عمل جراحی گفت: هم‌اکنون عمده مراجعینی که از مشکلات کلیه و مجاری ادراری رنج می‌برند به دست گروه مجرب این بیمارستان درمان می‌شوند که امتیاز ارزشمندی برای جنوب استان و این بیمارستان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


دکتر صادق مختارپور بیان کرد: با توجه به میزان مراجعان و مشکلات بسیار کلیه و مجاری ادراری در منطقه، بهسازی تجهیزات برای اتاق عمل اورولوژی می‌تواند باعث شود آن بخش از بیمارانی که برای درمان به مراکز درمانی مناطق دور یا استان‌های دیگر می‌روند، مشکلات درمانی خود را در بیمارستان کنگان حل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.