رفع مشکل مالکیت زمین بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مالکیت زمین بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی این شهرستان برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از مساحت کلی زمین اختصاص یافته به پروژه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد که در مالکیت هشت نفر از اشخاص بود و سازمان تامین اجتماعی پس از ارزیابی مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به حساب اداره ثبت جهت پرداخت به مالکان واریز کرده است. 

محمود زاده افزود: با پرداخت بهای اراضی داخل زمین این پروژه، تمام مساحت آن به نام سازمان تامین اجتماعی انتقال یافته و مشکلی از بابت ادامه ساخت بیمارستان وجود ندارد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امسال هم ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی برای ادامه روند احداث به بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی این شهرستان اختصاص یافته است.

محمودزاده با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد شهروندان مهابادی زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این بیمارستان نیمی از جمعیت این شهرستان می‌توانند به طور رایگان از خدمات پزشکی و بهداشتی استفاده کنند.

پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهاباد دی سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.