رضاحسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحقیق و تفحص‌های مجلس هیچ نتیجه‌ای ندارد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توضیحاتی از بی نتیجه بودن تحقیق و تفحص ها در مجلس انتقاد کرد.

مصطفی رضاحسینی قطب آبادی عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد گفت: معتقدم که تحقیق و تفحص‌ها کلا بی نتیجه است و هنوز به یاد نداریم که تحقیق و تفحص ها به نتیجه و عایدی برای کشور و مردم رسیده باشند.  

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحقیق و تفحص‌های انجام می‌شود، به مجلس می‌آید، مشمول زمان می‌شود و در اکثر مواقع از یک مجلس به مجلس دیگر هم منتقل می‌شود  اما در نهایت هم نتیجه‌ای ندارد.

دلایل به نتیجه نرسیدن تحقیق و تفحص ها

وی درباره راهکار به نتیجه رسیدن این مسئله گفت: تحقیق و تفحص به نظارت مجلس پس از تحقیق و تفحص، پیگیری دستگاه قضا، در دستور کار قرار گرفتن این تحقیق و تفحص‌ها و به مجریانی که باید آن را اجرا کنند، بر می‌گردد.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد که در دست کمیسیون صنایع مجلس است مثل بسیاری از تحقیق و تفحص‌های دیگر به دلیل اینکه در کشورمان تغییر مدیریت‌ها بسیار زیاد است، با تغییر مدیریت به دست فراموشی سپرده می‌شود، به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

تحقیق و تفحص تنها ابزار مجلس برای کشیدن ترمز تخلفات است

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با این رویه و حجم بالای تحقیق و تفحص‌ها موافق نیستم، ولی تنها ابزاری که ما نمایندگان مجلس برای کشیدن ترمز خیلی از تخلفات، احیای مطالبات مردمی و نظارت بر اجرای قانون داریم. تحقیق و تفحص، سوال  و استیضاح است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
وقتی برخی از نماینده مجلس خیلی عذرمیخواهم مدرک خودراخریده باشدونماینده شده باشدهمین میشودفرت فرت مدرک لیسانس قضایی تقلبی توبازارخریدوفروش مدرک صادرمیشه عین اصلی.چک های بانکی جعلی هم داریم.پول بی پشتوانه هم داریم.جیغ ملت درمیادولی همه چیزبدون نتیجه هست معنی ندارداین اتفاقات بایدازریشه حل شود.تادست دست های پشت پرده قطع شودازجمله زمین خوارها.
آخرین اخبار