معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از تشکیل پرونده و تحت تعقیب قرار گرفتن اوباش شهرستان رباط کریم خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی اختلاف بین تعدادی از اهالی تقی آباد شهرستان رباط کریم که منجر به درگیری و استفاده از سلاح سرد شد؛ بلافاصله سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم را مکلف به شناسایی و دستگیری عاملان مخل نظم و امنیت اجتماعی کرد.

وی افزود: در این درگیری که ۱۹ تیرماه سال جاری رخ داد، ۸ نفر از اوباش سابقه دار با قمه به یک فروشگاه حمله کرده و با شکستن شیشه‌های فروشگاه مذکور اقدام به ایجاد رعب و حشت در ملاء عام کردند.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: با حضور ماموران در صحنه درگیری بین پلیس و اوباش شکل گرفت که پس از تیراندازی و مجروح شدن یکی از متهمان، افراد متواری شدند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، متهمان تحت پیگرد انتظامی هستند و به زودی جزئیات این پرونده به اطلاع عموم خواهد رسید.


بیشتر بخوانید

اسیدپاشی در یوسف‌آباد ملارد/متهم تحت تعقیب پلیس است

سناریوی هالیوودی اوباش برای تلافی یک متلک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
عجب. اینها رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
سلام در نیشابور دو سه هفته ست که چندین بار در خیابان ها تیراندازی میشه و کشته و زخمی داده متاسفانه پلیس نیشابور خیلی ضعیف عمل می کنه لطفا رسیدگی کنید.
نیروی انتظامی نیشابور به شدت در امنیت مردم نیشابور به شدت ضعیف عمل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
همشون را گردن بزنید
آخرین اخبار