جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: خودرو‌های سواری ۵۰ درصد تصادفات جاده‌ای استان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: علت ۴۰ درصد تصادفات برون شهری در جاده‌های استان یزد خستگی و خواب آلودگی است.

او ضمن تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز، ادامه داد: اصلاحات هندسی معابر، اقدامات عملیاتی، اطلاع رسانی، آموزش و آگاهسازی مردم در خصوص موضوع ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات بسیار موثر است.

نصیری با بیان اینکه ۵۰ درصد از تصادفات برون شهری مرتبط با خودرو‌های سواری  است، افزود: با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها و همچنین برخورد قاطع و قانونی با معدود متخلفانی که بدون توجه به قوانین و مقررات، جان مردم را به خطر می‌اندازند، شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

سرهنگ نصیری ضمن تاکید بر حضور به موقع پلیس در محل وقوع تصادفات و رسیدگی به خواسته‌های شهروندان گفت: در هر نقطه‌ای که چشمان تیزبین پلیس متخلفان را رصد می‌کند؛ شاهد افزایش رضایت مندی مردم از پلیس و به تبع آن افزایش سرمایه اجتماعی ناجا هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از همکاری و همراهی خوب مردم با پلیس به ویژه در حوزه آمد و شد قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله سرعت مجاز و مطمئنه، حرکت بین خطوط، استفاده از کلاه و کمربند ایمنی افزایش انضباط ترافیکی را در سطح استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار