سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد در عملیات النصر المبین شماری از نیرو‌های تکفیری به هلاکت رسیدند و مناطق وسیعی آزاد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای به تشریح عملیات موفقیت آمیز النصر المبین در پاسخ به حملات نیرو‌های تکفیری پرداختند.

در بیانیه نیرو‌های مسلح یمن که از سوی یحیی السریع قرائت شد، آمده است: در پاسخ به حمله وحشیانه عناصر داعش و القاعده در البیضاء با حمایت کشور‌های متجاوز، عملیات "النصر المبین" انجام شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: نیرو‌های ما با پشتیبانی قبایل البیضاء توانستند تمام مناطق اشغال شده توسط دشمن را به دست آورند و مناطق وسیعی را در الظاهر و الصومعه آزاد کنند. عملیات (النصر المبین) در الظاهر و الصومعه تنها ۷۲ ساعت ادامه داشت.

بنا به گفته السریع، در عملیات النصر المبین در البیضاء مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات نظامی توقیف شد و صد‌ها نیروی تکفیری کشته و زخمی شدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد: ما به مردم خود در خصوص نابودی گروه‌های تکفیری که دستور کار آمریکا را اجرا می‌کنند و ائتلاف متجاوزی که با ده‌ها حمله هوایی از آن‌ها حمایت می‌کند، اطمینان می‌دهیم. السریع همچنین از نقش بزرگ مردم استان البیضاء و قبایل آن در موفقیت این عملیات قدردانی کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بار دیگر متذکر شد: عملیات نظامی تا پایان تجاوز، رفع حصر و آزادسازی تمام سرزمین‌های یمن ادامه می‌یابد. سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن وعده داد در روز‌های آتی جزئیات عملیات (النصر المبین) در مناطق الظاهر و الصومعه در البیضاء و صحنه‌های آن منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار