رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در روز‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجه در آمار بیماران کرونایی در برخی شهر‌های خوزستان هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش بیماران کرونایی گفت: در روز‌های اخیر شاهد افزایش قابل توجه در آمار مراجعین سرپایی به مراکز درمانی در شهرستان‌های بهبهان و ماهشهر هستیم.

او بیان داشت: درصورت نادیده گرفتن وضعیت هشدار و توجه نکردن به اصول بهداشتی، این دو شهر در وضعیت قرمز قرار خواهند‌گرفت و استان نیز وارد موج جدید کرونا خواهد شد.

ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرز‌های زمینی و دریایی خوزستان به شدت تحت کنترل هستند و لازم است در شهرستان‌های خرمشهر و سوسنگرد مکانی برای قرنطینه ایرانی‌هایی که جواب تست کرونای آن‌ها مثبت می‌شود در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۳ تير ۱۴۰۰
شهر رو ول کردید به امان خدا .مدام جلسه و حرف حرف .بعد هم دم از خیز جدید می زنی .خجالت داره به خدا ورودی شهر اهواز شده گله داری و قصابی سیار و... دوه روز دیگه تب مالت و تب کریمه کنگو و... هم خیز برمیداره .ابروی یه کلان شهر رو بر باد دادی با این مدیریت