فرماندار اندیمشک گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در این شهرستان کشف شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: با هدف جمع آوری رمز ارز‌های دیجیتال در جهت جلوگیری از قطعی برق از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۳۴۹ ماینر با کمک نیرو‌های نظامی با همکاری اداره برق کشف و جمع آوری شده است و صاحبان رمزارز‌هایی که مجوز دارند اجازه فعالیت ندارند و تا پایان شهریور تعطیل هستند.

او بیان داشت: هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد و توجه به خشکسالی موجود تنش آبی در شهرستان اندیمشک همچون سایر مناطق کشور نیز وجود دارد که ضرورت دارد مردم عزیز الگوی مصرف آب را رعایت کنند.

جهانگیری تصریح کرد: تنش آبی در شهرستان وجود دارد و در ماه‌های آینده با توجه به شدت گرما و تبخیر آب ضرورت دارد کشاورزان الگوی کشت را رعایت کنند و جهاد کشاورزی و امور آب بر این امر مهم نظارت کنند.

یزدانی مدیرعامل سد کرخه گفت: سد کرخه یکی از کم آبی‌ترین تاریخ خود را سپری می‌کند ورودی سد کرخه در حال حاضر زیر ۳۰متر مکعب برثانیه و خروجی سد نیز از ۷۵متر مکعب بر ثانیه ۱۰۷متر مکعب بر ثانیه افزایش پیدا کرده تراز فعلی سد ۱۹۶.۶۲ و ۱۷.۵متر پایینتر از سطح نرمال است.

او افزود: ورودی سد کرخه در سال آبی جاری ۴۰ درصد تولید انرژی ۴۱درصد و خروجی آب ۴۶درصد نسبت به سال آبی ۹۹کاهش پیدا کرد.

رئوفی مدیر عامل سد دز نیز بیان داشت: آورد یک سال آبی سد دز ۷تا ۸ میلیارد متر مکعب است که در سیل ۹۸به ۱۶میلیارد مترمکعب بر ثانیه رسید که در سال آبی جاری به ۳.۵میلیارد بر مترمکعب در ثانیه کاهش پیدا کرده است.

 او  تصریح کرد: تراز فعلی سد دز زیر ۳۳۰ متر است و حجم خالی سد دز ۲۱ متر معادل یک میلیارد ۲۰۰ مترمکعب است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.