سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره اتفاقات بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل ذوب‌ آهن در نشست خبری اظهار داشت: من قبل از شروع صحبت‌هایم، باید برای چندمین بار از مردم مسجد سلیمان بابت بازی مشکوک تیم عذرخواهی کنم. مسابقه‌ای که مطمئنا چیز‌هایی در نیمه اول داشت تا باعث شد گل‌هایی دریافت کنیم که هیچ تیمی یا هیچ بازیکنی در مهد کودک هم آن گل‌ها را دریافت نمی‌کند و اینقدر به راحتی فرصت به حریف نمی‌دهند تا به گل برسد. مسابقه‌ای بود که می‌توانستیم مانند نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم، اما در نیمه اول همه کار کردیم تا حریف برنده از بازی خارج شود.

فکری در ادامه تصریح کرد: واقعا باید برای چندمین بار عذرخواهی کنم بابت مسائلی که در فوتبال ما وجود دارد و متأسفانه قدرت یا نیرویی نیست که جلوی این اتفاقات را بگیرد. در واقع خواسته و اراده‌ای نیست تا جلوی این اتفاقات را بگیرد. درباره نیمه اول اصلا نمی‌توانیم صحبت کنیم، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی برگشت و خوب بازی کردیم. با توجه به این که بچه‌های ما می‌خواستند در نیمه دوم بازی را تغییر دهند، خوشبختانه موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و ۲ گل زدیم. از طرف دیگر هم موقعیت‌های دیگر هم ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم، اما متاسفانه زورمان به همان مسائل پشت پرده فوتبال نرسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه می‌دهند که گل بخوریم و موقعیت به حریف بدهیم. صحبت دیگری ندارم. فقط من از فوتبال پاک و مردم مسجد سلیمان عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاالله دیگر چنین فوتبالی در کشورمان نبینیم.

او در پاسخ به این سوال که کسی را به خاطر مسائل پشت پرده متهم می‌کند، گفت: کسی را متهم نمی‌کنم. فیلم بازی موجود است و کارشناسان می‌توانند درباره اتفاقاتی که رخ داده نظر بدهند. در این هوا اگر میهمان بودیم و بازیکنانمان به مشکل می‌خوردند شاید جای توجیه داشت، اما تیم ما در این هوا بازی، تمرین و زندگی می‌کند. 

فکری افزود: تیم حریف باید حداقل در نیمه اول کم بیاورد و نتواند حرکتی کند، اما ماجرا برعکس شد و بازیکنان ما نتوانستند حرکتی کنند. اتفاق مشخصی است، اما این که خودم بخواهم دست روی نام کسی بگذارم یا کسی را متهم کنم کار درستی نیست. بهتر است کمیته اخلاق به اتفاقات بازی ورود کند و کارشناسانی که بازی را دیدند در مورد صحنه‌ها نظر بدهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص اشتباهات داوری و تذکر به بازیکنان تیمش در دقایق ابتدایی مسابقه و این که یک پنالتی مشخص به سود نفت مسجد سلیمان گرفته نشد، اظهار داشت: درباره سوت زدن زودتر داور سوال کردیم که گفتند ساعت ورزشگاه عقب است، اما در وقت‌های اضافه هم وقت کشی شد و می‌توانستند وقت اضافه دیگری محاسبه کنند. مشکل خاصی در داوری ندیدم و باز هم باید صحنه‌ها را ببینم، اما حیدری از داوران پاک و قابل اعتماد است و اگر اشتباهی هم انجام داده باشد نمی‌توانم دست روی مسائل پشت پرده و کثیفی‌های فوتبال بگذارم. بابت داوری مشکلی نداشتیم. داوران خوب کار کردند.


بیشتر بخوانید


فکری در مورد سیستم تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما دنبال یک امتیاز‌های بازی هستیم. تیمی نیستیم که بخواهیم تهاجمی بازی کنیم و اگر گل بخوریم با مشکل رو به رو می‌شویم. با همین روش امتیاز‌هایی گرفتیم. مشکلی که در بازی با ذوب آهن داشتیم، سیستم تیم نبود. وقتی ما با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کنیم، یعنی نمی‌خواهیم به حریف فرصت بدهیم و گل بخوریم. پس چطور با این سیستم ۳ گل خوردیم؟ ایراد جای دیگری بود. اگر ۱۰ نفر هم در خط دفاع می‌گذاشتیم، بازهم گل می‌خوردیم. اگر تهاجمی بازی می‌کردیم بیشتر از ۳ گل می‌خوردیم و نمی‌شد کاری کرد. در ۳ بازی آینده امیدوار به امتیاز گرفتن و حفظ تیم در لیگ برتر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۳ تير ۱۴۰۰
کم کاری خط دفاعی نفت اظهر من الشمس بود توی این بازی . کاش این بساط کثیف جمع بشه از فوتبال. یا کلا تعطلیش کنن