مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: طرح مانا با استفاده از توان نوجوانان باهدف ارتقای سلامت روان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمدصادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی استان فارس هدف از اجرای طرح مانا را ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط نوجوانان در محلات در معرض آسیب و کم برخوردار استان اعلام کرد و گفت: تلاش این اداره کل نهادینه کردن سلامت اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت روان نوجوانان و جوانان است.

او ادامه داد:‌گروه سنی نوجوانان شرکت کننده در این طرح ۱۳ تا ۱۸ سال است که رصد مسائل روز، حساسیت نسبت به این مسائل، کشف اولویت ها، طراحی پروژه‌های چاره ساز و حل مشکلات از مراحل این طرح است.

کشفی نژاد افزود: این طرح ظرفیت مشارکت نوجوانان و توانمندی‌های آنان را ارتقاء می‌دهد و از گسترش آسیب‌های فردی و اجتماعی به ویژه اعتیاد در بین نوجوانان جلوگیری می‌کند.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: نوجوانان در طرح مانا توسط تسهیلگران آموزش می‌بینند و در حال حاضر ۲۲ تسهیلگر، ۱۰ پایگاه سلامت روان و همچنین ۶ مرکز مثبت زندگی در فارس، مجری این برنامه هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.