معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۶۲ هزار مترمربع از معابر آسفالت شده سطح شهر از ابتدای امسال در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهزاد ریحانی معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اظهار کرد: ارتقاء کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از معیار‌های تاثیرگذار در ارتقاء سطح کیفیت تردد شهروندان و وسائط نقلیه و یکی از ضرورت‌های اصلی و اساسی در راستای جلب رضایتمندی شهروندان است.

او بیان کرد: از مهم‌ترین موضوعاتی که هرساله در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار می‌گیرد رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر جهت پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه معابر درون شهری و بهبود وضعیت معابر و محلات است.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۷۸ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر با ۷۲ هزار تن آسفالت؛ بهسازی شد.

ریحانی‌فرد بیان کرد: در راستای تسریع در انجام بهسازی معابر علاوه بر استفاده از پتانسیل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهریشهرداری سنندج؛ با عقد قرارداد از پیمانکار بخش خصوصی جهت آسفالت معابر نیز بهره خواهیم گرفت.

او از آسفالت و بهسازی ۱۶۲ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی معابر و محلات سطح شهر شده است.

ریحانی فرد عنوان کرد: ۷ هزار و ۸۲۹ مترمربع معابر و محلات منطقه یک با ۹۱۶ تن آسفالت، معابر منطقه دو ۱۸ هزار و ۹۶۶ مترمربع با ۲ هزار و ۲۱۹ تن، حوزه شهرداری منطقه سه ۱۰ هزار و ۴۲۷ مترمربع با یک هزار و ۲۲۰ تن بوده است.

اواضافه کرد: در سطح ناحیه ویژه بهاران ۶ هزار و ۷۲۶ مترمربع آسفالت و بهسازی با ۷۸۷ تن، ناحیه حسن آباد ۷ هزار و ۶۴۱ مترمربع با ۸۹۴ تن، ناحیه منفصل شهری نایسر به متراژ ۱۰ هزار و ۶۷۵ مترمربع و یک هزار و ۲۴۹ تن و ناحیه منفصل شهری ننله به متراژ یک هزار و ۷۵۰ مترمربع با ۲۵۰ تن آسفالت، بهسازی شده است.

او تصریح کرد: قریب به ۲۸ هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا نظیر بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان با ۲ هزار و ۴۳۴ تن آسفالت و بهسازی شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اعلام کرد: پیمانکار طرف قرارداد این شهرداری هم با توزیع ۹ هزار و ۶۰۲ تن آسفالت؛ قریب به ۷۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر را بهسازی نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.