حجت الاسلام مولا گفت:اگر بسیجیان پای کار بیایند در بحث جلوگیری از انواع تخلفات اداری به غیر از نظارت بر حجاب و عفاف می توانند موثر باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف  امروز در کرمان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام مولا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آستانه هفته عفاف و حجاب گفت: امسال شورای فرهنگ عمومی استان تصمیم گرفت کرسی‌های مطالبه گری با محوریت عفاف و حجاب راه اندازی کند که این اتفاق افتاد و مسئولان مربوط در این کرسی‌ها به سوالات مردم و کارشناسان پاسخ دادند و چند کرسی دیگر نیز برگزار خواهد شد، زیرا اگر در زمینه حجاب و عفاف با مردم به صراحت و با صداقت گفت و گو شود آن‌ها در موضوع حجاب و عفاف به صحنه می‌آیند.

او در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص رعایت حجاب و عفاف در جامعه افزود: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ما در ستاد وظیفه نظارت را بر عهده داریم ودر نشستی به بررسی بی تفاوت شدن مردم نسبت به هتک عفت در جامعه پرداختیم که به این نتیجه رسیدیم برخی مسئولان به وظایف خود در این حوزه به درستی عمل نمی کنند و بی تفاوت هستند بنابراین مردم هم در قبال تذکر لسانی پیشقدم نمی شوند.

حجت الاسلام مولا ادامه داد: باید از مسئولان بخواهیم در این خصوص متوجه باشند و به وظایفشان عمل کنند و با آموزش و ساماندهی گروه‌های نظارتی در این خصوص اقدام کنند.

او تصریح کرد:هنوز نتوانستیم بیسجیانی را با آموزش‌های مرتبط مسئول اجرای طرح گشت ارشاد مسئولان کنیم تا مشکلات مربوط به رعایت عفاف و حجاب در ادارات را پیگیر باشند و تا کنون مردم در زمینه‌ تذکرات عفاف و حجاب با ما همکاری بیشتری داشته اند.

حجت الاسلام مولا گفت:اگر بسیجیان پای کار بیایند در بحث جلوگیری از انواع تخلفات اداری مانند دریافت رشوه و رانت به غیر از نظارت بر حجاب و عفاف می توانند موثر باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.