سردار‌معین پور گفت: با کار، مدیریت و اداره جهادی می‌توان مشکلات تنش آبی خوزستان را حل کرد.

سردار‌معین پور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مشکل تنش آبی در استان به دلیل کاهش نزولات آسمانی جدی است که با کار، مدیریت و اداره جهاد‌ی می‌توان مشکلات آب را حل کرد.

او در ادامه بیان داشت: خوزستان یکی از استان‌های پرآب، دارای رودخانه و سد‌های متعدد در کشور بوده که اگر مدیریت صحیحی انجام شود مسائل آب در احشام، شرب و کشاورزی قابل حل است.

سردار‌معین پور تصریح کرد: با دستور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) آب در اولویت اول قرار گرفت و در ۷۳ نقطه دارای تنش آبی استان برای همکاری اعلام آمادگی کردیم.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خوزستان ادامه داد: نیرو‌های زمینی، هوای و دریایی را برای حل تنش‌های آبی و کمک به دولت در این زمینه بسیج کردیم، اما باید از سوی باید آب و فاضلاب خوزستان اراده‌ای باشد طرح و برنامه ریزی ارائه شود.

این مقام سئول اظهار داشت: پارسال منبع ۵۰۰ متر مکعبی آماده کردیم به دلیل مسائل جزئی کلر زنی وارد مدار نشده است ۳ کیلومتر لوله ۶ اینچ با کمک خیرین برای تقویت فشار آب روستایی تامین شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.