سلیمانی دشتکی گفت: :تمام مدیران متولی امورات واحدهای صنعتی و تولیدی می بایست در جهت گره گشایی کار آفرینان و تولید کنندگان گام بردارند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدها و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی شهرستانهای آبادان و خرمشهر ساعتی پیش به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، برگزار شد.

سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در این نشست  با تاکید بر اینکه مدیران استانی می بایست گره گشای امور باشند،گفت:تمام مدیران متولی امورات واحدهای صنعتی و تولیدی می بایست در جهت گره گشایی کار آفرینان و تولید کنندگان گام بردارند نه اینکه بخواهند گره به کار بیاندازند.

او افزود:تمام تلاش ما این است که بتوانیم با تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌های صنعتی، بتوانیم این واحدها را از چالش های پیش رو رهایی سازیم و آن واحدها را وارد چرخه ی تولید برسانیم .

استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

او ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

در این نشست چند جانبه، مدیران عامل و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی مشکلات جاری واحد خود را مطرح کردنده مورد بحث، تبادل نظر و ارائه راهکار قرار گرفت.

در این نشست حسن زاده معاونت امور اقتصادی استاندار، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، گروسی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند،حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.