جنبش جهاد اسلامی فلسطین افتتاح سفارت امارات در تل آویو را خیانت به آرمان‌های فلسطین دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد سران امارات در حالی سفارت خود در رژیم اشغالگر را افتتاح کردند که جنایت‌های این رژیم در قدس، ویران کردن منازل و یورش به مسجد الاقصی در حال افزایش است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: تاریخ ثبت خواهد کرد که سران امارات سفارت خود در تل آویو را همزمان با جنایت‌های رژیم اشغالگر افتتاح کردند. سفارت امارات شاید روی آواره‌های یک منزل یا در زمین متعلق به خانواده فلسطینی بنا شده باشد که در سال ۱۹۴۸، وادار شدند کوچ کنند یا نابود شدند.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: هر قدر که امارات برای تبلیغ درباره توجیهات آن در زمینه عادی سازی روابط با تل آویو تلاش کند، در هر صورت عادی سازی روابط و تشکیل ائتلاف با دشمن خیانت و جنایت است.

امروز چهارشنبه، در مراسمی با میزبانی سفیر امارات در فلسطین اشغالی و حضور رئیس جدید رژیم صهیونیستی، سفارت امارات در تل آویو بدون توجه به آرمان فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان افتتاح شد.

چند هفته پیش، به دنبال سفر یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به امارات، رژیم صهیونیستی سفارت خود را در ابوظبی، پایتخت این کشور و کنسولگری خود را در دبی افتتاح کرد.

۴ کشور امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال ۲۰۲۰ و با میانجیگری آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور در خیانتی آشکار به آرمان ملت فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند و توافقنامه‌هایی را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به امضا رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار