پارکینگ طبقاتی «پرستار» با حضور معاون شهرداری مشهد و نایب رئیس شورای شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا موحدی‌زاده نایب‌ رئیس شورای شهر مشهد، در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی پرستار گفت: احداث پارکینگ در محدوده احمدآباد بسیار حائز اهمیت بود؛ وجود بیمارستان قائم و مطب پزشکان مشکل همیشگی جای پارک را ایجاد کرده بود.

او افزود: امکان تملک زمین‌های اطراف برای توسعه پارکینگ در آینده وجود دارد و خوب است آیندگان به آن فکر کنند.

نایب‌رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند همه نیاز‌های مردم را در حوزه پارکینگ پاسخ دهد و نگاه به بخش خصوصی لازم است، ادامه داد: شهردار قبلا گفته بود خیابان‌های این محدوده مثل عارف و پرستار باید پیاده‌راه شوند، بهتر است که اعضای شورای شهر آینده مشهد روی این طرح نیز مطالعه کنند.

موحدی‌زاده بیان کرد: در طول ۴ سال گذشته باوجود تنگنای شدید دولت و تحریم‌ها، چرخ سازندگی در مشهد متوقف نشد؛ مردم شاهد افتتاح پل‌ها و پارکینگ‌ها و مسیر‌های جدید بودند. نیرو‌های شهرداری در این دوره خلاقیت داشتند و گره‌های ترافیکی را باز کردند. به همه آن‌ها که در چهارساله شورای پنجم خالصانه تلاش کردند خداقوت می‌گویم.

افتتاح پارکینگ پرستار پس از ۶ سال

خلیل‌الله کاظمی معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، نیز در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی پرستار گفت:ساخت این پروژه سال ۹۴ از سوی شهرداری آغاز شد که تنها یک سال و نیم تملک آن زمان برد.

او با بیان اینکه تا سال ۹۷ تنها پی آن کنده شده بود و تا اینکه اواخر سال ۹۷ اعتبار ساخت این پروژه تامین شد افزود: این پارکینگ امروز در مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع با ۲۳۰ جای پارک و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: ۱۴ پارکینگ مکانیزه داشتیم که قرار بود مزایده شوند، اما با قیمت آهن آلات قراضه از ما می‌خریدند؛ با کمک شرکت‌های دانش بنیان اولین پارکینگ مکانیزه را در باغ ملی افتتاح کردیم با توجه به استقبال شهروندان این پارکینگ همیشه پر است.

کاظمی بیان کرد: ۴ پارکینگ دیگر در پیام، ارشاد، امام رضا (ع) و آزادشهر برای تجهیز در دست پیمانکار است و تا ۲۰ مرداد ماه امسال پارکینگ آزادشهر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.