مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی قزوین-کرج یک دستگاه اتوبوس مسافربری که عازم استان‌های غربی کشور بود را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس با استفاده از شگرد‌های پلیسی به یک نفر از مسافران مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر او را پیاده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: در بازرسی از لوازم و وسایل همراه مسافر ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

۶۰ هکتار از اراضی ملی تاکستان رفع تصرف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:در راستای اجرای حکم قضائی در جهت رفع تصرف از اراضی ملی، ماموران انتظامی شهرستان تاکستان با استفاده از کلیه امکانات به منطقه مورد نظر در بخش "خرمدشت" اعزام شدند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در این عملیات ۶۰ هکتار از اراضی ملی که توسط عده‌ای از کشاورزان به صورت غیر قانونی و بدون مجوز تصرف شده و زیر کشت قرار گرفته بود، رفع تصرف شد.

غرق شدن جوان ۱۷ ساله در استخر آب کشاورزی

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: جوان ۱۷ ساله دانسفهانی برای شنا کردن وارد استخر آب کشاورزی شده بود که به علت عدم آشنایی کافی با فنون شنا غرق شد.

کشف ۲۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان البرز در راستای اجرای طرح شناسایی و برخورد با محل‌های نگهداری و فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، با اقدامات اطلاعاتی و فنی ۳ واحد مسکونی فعال در این خصوص را شناسایی کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: در بازرسی از این منازل، ۲۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار