فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع یک مورد تیراندازی در روستای تیامین شهرستان کرمانشاه که باعث زخمی شدن یک بانوی ۶۲ ساله شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران انتظامی پاسگاه جلالوند با انجام اقدامات گسترده موفق به شناسایی عوامل تیراندازی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

دلیری علت تیراندازی‌ها را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند

توقیف ۱۳ دستگاه خودرو متخلف در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از توقیف ۱۳ دستگاه خودرو متخلف در این شهرستان طی هفته اخیر خبر داد.

منصور محمدی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان به کشف ۱۴ فقره سرقت و دستگیری ۷ سارق اشاره کرد.

او افزود: کشف ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ قاچاقچی و خرده فروش از دیگر اقدامات انجام گرفته بوده است.

محمدی گفت: توقیف ۸ قبضه اسلحه، کشف یک محموله قاچاق احشام و دستگیری ۶ نفر در این خصوص از دیگر اقدامات صورت گفته بوده است.

سانحه رانندگی در محور بیستون ۲ کشته و زخمی به جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان از وقوع یک مورد حادثه واژگونی در محور کرمانشاه - بیستون خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک تن هم زخمی شد.

محمد حیدری گفت: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه - ۲۳ تیر) در کیلومتر ۱۰ محور کرمانشاه - بیستون مقابل کارخانه سیمان رخ داد که یک دستگاه پژو آردی از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

او ادامه داد: در این سانحه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

حیدری افزود: تخطی از سرعت مطمئنه علت وقوع این سانحه مرگبار بوده است .

دستگیری زن کلاهبردار از راننده اسنپ

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن کلاهبرداری خبر داد که به بهانه پیدا کردن کار و شغل مناسب برای راننده جوان اسنپ در کرمانشاه ۲۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

پرویز نظری گفت: پس از اعلام شکایت پسر جوانی از یک خانم مبنی بر اینکه از سوی او مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: طبق اظهارت این پسر جوان، زمستان سال قبل به عنوان راننده اسنپ یک زن را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده که در میانه راه به او اعلام می‌کند می‌تواند شغل مناسبی برای وی پیدا کند و متعاقب آن چند بار هم در تماس‌های مختلف به وی گفته که این کار نیازمند پرداخت مبالغی است.

 نظری ادامه داد: به دنبال ادعای زن کلاهبردار، پسر جوان نیز فریب سخنان وی را خورده و در چند مرحله مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به شماره کارتی که اعلام شده بود پرداخت می‌کند، اما پس از آن گوشی تلفن همراه آن زن خاموش می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات صاحب کارت بانکی که پول به حساب آن وایز می‌شده شناسایی می‌شود، اما اعلام می‌کند این کارت در اختیار همسر موقت او قرار دارد و از ماجرا بی اطلاع است.

او گفت: با همراهی این شخص و در تحقیقات گسترده به عمل آمده، کاراگاهان موفق به شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار شده و پس از انجام بازجویی‌های تخصصی وی در نهایت به جرم خود و دریافت پول از راننده اسنپ اعتراف می‌کند.

 نظری گفت: در خلال رسیدگی به پرونده پسر دیگری هم با مراجعه به پلیس آگاهی از زن کلاهبردار به خاطر جعل و سرقت دسته چک شکایت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان در خصوص زن کلاهبردار به خاطر اینکه احتمال دارد او جرائم دیگری هم مرتکب شده باشد، ادامه دارد.

۱۳ دستگاه کولر گازی قاچاق در ماهیدشت کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۱۳ دستگاه کولرگازی قاچاق در شهر ماهیدشت به ارزش سه میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 جمال سلمانی افزود: ماموران پلیس شهر ماهیدشت حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب گریز موفق به توقیف کامیون شده و در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۳ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به سه میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 سلمانی مبارزه با پدیده قاچاق را جزو اولویت‌های کار پلیس کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.