معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : یکی از راهکار‌های اجرایی و عملیاتی برای تامین بخشی از هزینه‌ها در دستگاه‌ها و ادارات، موضوع بهینه‌سازی و مولدسازی اموال راکد است لذا مدیران موظف هستند در زمینه بهینه‌سازی املاک دستگاه‌های خود اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به کاهش تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در دستگاه‌های اجرایی، در حال حاضر تلاش مدیران برای بهینه سازی و مولد سازی اموال راکد ادارات خود موضوعی مهم است.

او گفت : برخی از املاک ادارات دولتی در استان کرمانشاه سال‌هاست راکد و بلااستفاده مانده‌اند که در این شرایط باید بهینه سازی و یا در صورت نداشتن نیاز به فروش برسند.

کریمی افزود: طبق آئین نامه مولد سازی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند املاک مازاد خود را به فروش برسانند و اجاره این اموال و املاک در این آئین نامه پیش بینی شده است.

او افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای فروش املاک و اموال مازاد خود در ادارات خود باید همه جوانب موضوع را در نظر بگیرند و زمانی که قصد فروش این اموال را دارند حتماً دقت لازم را رعایت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.