دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از مردم استان خواست تا به جای بازنشر کلیپ جرائم خشن در فضای مجازی، آن را برای پلیس و دستگاه قضایی ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به وقوع چند فقره درگیری و نزاع اراذل و اوباش در کرمانشاه طی روز‌های گذشته، گفت : این نزاع‌ها در فضای مجازی بازتاب داشت و مردم را نگران کرد.

او گفت : دستگاه قضایی با چنین مواردی برخوردی شدید و قاطع خواهد داشت و طی این چند روز هم تمام عوامل این درگیری‌ها دستگیر شده اند و اکنون در بازداشت موقت بسر می‌برند.

دادستان کرمانشاه افزود: به مردم قول می‌دهیم که تا آخر پرونده این مجرمین را پیگیری کنیم و مجازات قانونی و قاطع و بازدارنده‌ای را برای آن‌ها در نظر بگیریم.

او درخصوص بازنشر چنین جرائمی در فضای مجازی افزود: از مردم می‌خواهیم که اگر کلیپ‌هایی را از مصادیق ناامنی مانند نزاع و درگیری و ... در اختیار دارند، آن‌ها را تحویل پلیس دهند تا پیگیری لازم انجام شود.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: زمانی که این کلیپ‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود، مردم احساس ناامنی می‌کنند و از حیث فرهنگی هم خدشه‌ای به چهره شهر و دیارمان وارد می‌شود.

او افزود: از سوی دیگر انتشار کلیپ جرائم خشن باعث خواهد شد تا دستگیری مجرمین سخت شود، چراکه وقتی متوجه می‌شوند در فضای مجازی اسامی و تصاویر آن‌ها منتشر شده مخفی می‌شوند و یا اینکه به استان‌های دیگر فرار می‌کنند و این مسئله کار را برای دستگیری آن‌ها سخت می‌کند.

کرمی گفت: اگر مردم کلیپ جرائم خشن را در اختیار پلیس قرار دهند، مطمئن باشند که پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد و مجازات سختی را برای آن‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.