حل مشکلات سه واحد اقتصادی بزرگ لرستان در دستان کدام مسئول؟!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: مشکلات شرکت‌های پارسیلون، ماشین سازی و صدر فولاد به عنوان سه طرح بزرگ و مهم این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: مشکلات شرکت‌های پارسیلون، ماشین سازی و صدر فولاد به عنوان سه طرح بزرگ و مهم این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 اسد عبدالهی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات این واحد‌ها افزود: این سه واحد اقتصادی از پروژه‌های مشکل دار استان هستند که پس از بررسی و تبادل نظر میان حاضرین در جلسه تصمیمات خوبی در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها اتخاذ شد.

او اظهار داشت: در بحث شرکت پارسیلون، باوجود طولانی شدن فرآیند حل مشکلات آن، مقرر شد هیات مدیره این شرکت ظرف مدت مشخص و تا پایان تیرماه تشکیل شود تا امورات مرتبط را پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به پیگیری‌های استاندار لرستان در دبیرخانه مناطق ویژه اقتصادی کشور برای رفع مشکل این پروژه‌ها ادامه داد: شرکت ماشین سازی خرم آباد از دیگر پروژه‌های مطرح شده در جلسه امروز بود که پس از بررسی، با انتقال سهام این شرکت به سرمایه گذار جدید هلدینگ توسعه انرژی خزر موافقت شد.

عبدالهی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات شرکت ماشین سازی نیز مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای با معاون وزیر صمت، با هدف تشریح و رفع مشکلات این شرکت به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار برای دریافت تسهیلات، برگزار شود.

او افزود: شرکت صدر فولاد از دیگر پروژه‌های اقتصادی استان است که مشکلات عدیده‌ای از نظر قضایی و اداری دارد و با توجه به وضع موجود تاکید شد هر چه سریعتر به چرخه تولید بازگردد و در صورتی که تا یک هفته آینده راه اندازی نشود، سیستم بانکی استان باید به عنوان طلبکار اصلی پروژه نسبت به اجرای بحث تملک آن و واگذاری به سرمایه گذار جدید اقدام کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.