نماینده‌ ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم با اطمینان برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه کنند زیرا که واکسن« کوو ایران برکت» محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیت‌الله مصطفی محامی  نماینده‌ ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با حضور در یکی از پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا در زاهدان ضمن تقدیر از کادر درمان، دوز اول واکسن کوو ایران برکت را تزریق کرد.

وی با تاکید بر رعایت بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت: در شرایط کنونی و شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان و اعطای مجوز تزریق واکسن به افراد بالای ۵۰ سال مردم باید با اطمینان برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از تزریق ۱۰ هزار دز واکسن کوو ایران برکت طی چهار روز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد.

دکتر جلیل نجاتی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد استقبال گسترده شهروندان عزیز زاهدانی از واکسن ساخت کشورمان هستیم اظهارداشت: از روز جمعه هجدهم تیر تاکنون در پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر زاهدان، نزدیک به۱۰ هزار نفر از گروه‌های هدف بالای ۵۰ سال دوز اول واکسن کووایران برکت را دریافت کردند.

وی ادامه داد: بی‌شک دستیابی به این مهم بدون وجود همکارانی دلسوز از واحدهای مختلف مرکز بهداشت و حمایت گروه‌های جهادی بویژه بزرگمردان بسیج جامعه پزشکی مقدور نبود.

رییس مرکز بهداشت زاهدان خاطرنشان کرد: با توجه به این استقبال گسترده، در آینده نزدیک، مراکز واکسیناسیون جدید راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: از گروه‌های جهادی، عزیزان بسیجی و داوطلبان متخصص که در این روزها دوشادوش کارکنان بهداشتی به خدمت رسانی مشغول هستند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ با افزوده شدن هزار و ۴۹۸ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۷۴ هزار و ۷۶۹نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با فوت ۱۴ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۹۰۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۸۴۰ بیمار حاد تنفسی و۴۸۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار