رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس ۱۱۵ از ابتدای امسال تاکنون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در خراسان رضوی به بیش از هفت هزار بیمار با علائم مشکوک به کرونا امداد رسانی و آن‌ها را به بیمارستان منتقل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی یزدانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵، این بیماران که دارای علائم پیشرفته مرتبط با کرونا به ویژه تنگی نفس هستند را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال می‌دهند.

او افزود: در سه ماهه نخست امسال، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۷۸ هزار و ۸۳۰ ماموریت را انجام داده است که ۱۲ هزار و ۳۶ مورد از این تعداد ماموریت مرتبط با حوادث ترافیکی و بقیه حوادث غیرترافیکی بوده است.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که در این مدت ۲۸۸ هزار و ۵۴۵ تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شده است ادامه داد: حدود ۲۱۰ هزار از این تماس‌ها مزاحمت تلفنی، تماس‌های غیر مرتبط و یا مشاوره‌ای بوده است.


یزدانی تماس‌های منجر به انجام ماموریت و اعزام آمبولانس در حوادث ترافیکی را شامل حدود ۱۲ هزار تماس عنوان کرد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.