مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل:

عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پاساژ‌ها تعطیلی دوباره را به همراه دارد

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تهویه مناسب به تعطیلی این واحد‌های تجاری منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در جلسه کمیته نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به اینکه بازار و پاساژ‌های اردبیل به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و داشتن تهویه، دایر است، بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تهویه مناسب به تعطیلی این واحد‌های تجاری منجر می‌شود.

او افزود: با نطارت‌های انجام گرفته در صورت بی توجهی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک و تهویه پاساژ ها، به صورت قانونی برخورد شده و پاساژ‌ها تعطیل می‌شود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در اردبیل خواستار اطلاع رسانی به شیوه‌های مختلف به مردم برای رعایت بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات در تفرجگاه‌ها شد.

در ادامه این جلسه، مسوول روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا گفت: در راستای تبلیغات محیطی و فضای مجازی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها اقدام شده است.

غلامحسین غاربی افزود: تولید بنر‌های دیجیتال، فیلم‌های چند دقیقه‌ای قابل انتشار در فضای مجازی و برنامه تلویزیونی با موضوع بی توجهی به کرونا و عواقب آن از جمله اقدامات اطلاع رسانی است.

او از همکاری با تمام دستگاه‌های مرتبط با مردم برای اطلاع رسانی خبر داد و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت شاد با مشارکت آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی و انتشار تولیدات فرهنگی از جمله اقدامات دیگر اطلاع رسانی در زمینه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.