مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص بهره برداری از پروژه‌های مختلف ورزشی در این استان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه آیین افتتاح سالن ۶ هزار نفری شهید قاسم سلیمانی در مازندران گفت: امروز بعد از نزدیک به دو دهه آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌ای که از سال ۸۴ در زمینی به مساحت۷/۵ هکتار با مساحت نزدیک به ۱۱هزار متر مربع در قالب سالن ۶ هزار نفری مافروجک را در استان مازندران داریم که تا به امروز نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

او با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ورزشی فراوان در استان مازندران افزود: متاسفانه تا امروز استان ما از داشتن سالن ۶ هزار نفری محروم بود، اما امروز روز بسیار ارزشمندی است و با بهره برداری از این پروژه کام مردم استان در این روز‌ها شیرین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: باور و اعتقاد ما این است که استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های فوق العاده مدال آوری نیاز دارد متناسب و منطبق با ظرفیت‌های موجود زیرساخت‌های مورد نیاز جهت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را داشته باشد.

او در ادامه گفت: مجموعه سالن ورزشی مافروجک که مزین شده است به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه‌ای است بسیار مناسب، مطلوب و مطابق با استاندارد‌های روز جهانی که امکان برگزاری رقابت‌های رسمی بین المللی در بالاترین سطح در این سالن وجود دارد.

رنگرز ادامه داد: پارکت استفاده شده در این سالن، پارکت مورد تایید فدراسیون جهانی بسکتبال است، ابعاد پارکت این امکان را به ما می‌دهد که ما بتوانیم میزبان طیف وسیعی از رشته‌های ورزشی باشیم.

او ادامه داد: فضای جانبی سالن، از جمله رختکن‌های متعدد، سالن گرم کردن، مجموعه سرویس‌های بهداشتی برای ۶ هزار نفر تماشاچی تعبیه شده است و همچنین سازه مجموعه هم بسیار زیبا است و مجموعا مختصات فنی پروژه جزو پروژه‌ای خاص و ویژه در کشور است که با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان امروز شاهد بهره برداری پروژه خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار