مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۱۶۹ دانش آموز مستعد و دارای انگیزه بالای علمی و تحصیلی در ۶۲ مدرسه غیر انتفاعی و هیات امنایی از خدمات رایگان مدارس همدل بهره‌مند می شوند.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت:معلمان و کادر تعلیم و تربیت در ایام ویروس کرونا، زحمات زیادی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان داشتند و اگر این مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی کادر تعلیم و تربیت انجام نمی‌شد بدون شک دانش آموزان امروز با ضررهای قابل توجهی در امر تعلیم و تربیت روبرو می‌شدند که این زحمات قابل تقدیر است.

او افزود: دانش آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد به مدارس غیردولتی در قالب طرح مدارس ایران همدل معرفی می شوند و از خدمات تحصیلی این مدارس به صورت رایگان بهره‌مند می شوند.

سلم آبادی بیان کرد: در خراسان جنوبی ۱۶۹ دانش آموز مستعد و دارای انگیزه بالای علمی و تحصیلی در ۶۲ مدرسه غیر انتفاعی و هیات امنایی از خدمات رایگان این مدارس بهره‌مند هستند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: در مراسم تجلیل از مدیران نیکوکار مدارس ایران همدل از ۶ مدیر مدرسه به صورت نمادین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.