به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان طی اطلاعیهای اعلام کرد: در پی انتشار گزارشی مبنی بر پاسخگو نبودن به تماسهای مردم با بیمارستان ۲۲ بهمن جهت رزرو نوبت، اعلام میشود تمامی نوبتها صرفا به صورت حضوری خواهد بود و سیستم نوبت دهی تلفنی غیرفعال شده است.
متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
به دنبال پیام انتشار یافته در رسانههای خبری مسجدسلیمان و ابراز نگرانی یکی از شهروندان به دلیل فعال نبودن تلفنهای گویای نوبت دهی به اطلاع عموم شهروندان میرساند.
با توجه به شرایط موجود کرونایی و برای به حداقل رساندن مراجعات حضوری قبلاً نوبت دهی از طریق سامانه تلفن گویا به شکل روزانه طی برنامهای از پیش تعیین شده تعریف گردیده بود که پس از گذشت مدتی با توجه به شکایات دریافتی مبنی بر رزرو شدن سریع نوبتها بنا به درخواستهای مکرر مردمی در جهت افزایش راندمان کار و به منظور بهره وری بهتر وتکریم ارباب رجوع نوبت دهی به شیوه حضوری با رعایت اصول بهداشتی جایگزین گردیده است.
کلینیک بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان همه روزه به استثنای روزهای تعطیل در ۲ شیفت صبح و عصر آماده ارایه خدمات درمانی بوده و در خرداد ماه امسال حدود یک هزار نفر از همشهریان با کمک پزشکان متخصص شاغل در کلیلینک تخصصی بیمارستان ویزیت شد.
انتهای پیام/م