شهردار منطقه ۱۱ شیراز گفت: دومین پیست اسکیت استاندارد شهر شیراز در شهرداری منطقه یازده ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید برزگر شهردار منطقه یازده شیراز گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت شهروندان منطقه یازده را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند با در نظر گرفتن نیاز‌های این قشر دومین پیست اسکیت استاندارد شهر شیراز در این منطقه ساخته می‌شود.

او، پرداختن به ورزش و تفریحات سالم را یکی از مهمترین نیاز‌های جوانان دانست و افزود: جوان سرشار از انرژی، رویای پیروزی، انگیزه، رقابت طلبی وماجراجویی است و باید فضای شهری به شکلی طراحی شود که بستر مناسبی برای رشد، باروری و تخلیه انرژی در اختیاراین قشر بگذارد.

برزگر با اشاره به سایت‌های صخره نوردی، زیپ لاین، اسلک لاین و ایجاد مسیر‌های کوهنوردی در بوستان سایه، گفت: ترکیب ورزش با اوقات فراغت در پارک‌های سطح منطقه یازده با جدیت دنبال می‌شود و پیش از این نیز در بوستان سایه نیاز‌های ورزشی جوانان مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه یازده با بیان این مطلب که دومین پیست اسکیت استاندارد شیراز در پارک شهدای حج در مجاورت رودخانه خشک احداث می‌شود گفت: پارک شهدای حج با محوریت ورزش و سلامت با امکاناتی نظیر زمین‌هایی برای والیبال و فوتبال ساحلی و مسیر‌های دوچرخه و پیاده راه در نظر گرفته شده است.

او یادآور شد: در حال حاضر برای ایجاد ایمنی این پارک، دیوارگذاری مسیر رودخانه به طول پانصد متر و ارتفاع پنج متر در حال انجام است که پس از تکمیل دیوار گذاری احداث پارک شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار