استاندار خراسان رضوی گفت: ۷۸ مصوبه ره‌آورد سفر به خواف در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در خطاب به مدیران در خصوص ره‌آورد سفر به خواف گفت: ۷۸ مصوبه‌ای که حاصل سفر دو روزه به خواف بوده است باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.


بشتر بخوانید


او در جلسه جمع بندی سفر به خواف با بیان اینکه از سال گذشته موضوع حضور در شهرستان‌ها را بر اساس یک برنامه مدون تجربه شده آغاز کرده ایم، افزود: هدف اول در سفر‌ها دیدار با مردم در مناطقی بود که به دلیل محدودیت‌های کرونایی از آن‌ها سلب شده بود؛ با این وجود با نخبگان مردم دیدار می‌کنیم تا از مشکلات و مطالبات آن‌ها مطلع شویم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هدف بعدی در این سفرها آشنایی با پتانسیل‌های منطقه و بررسی ظرفیت‌ها است تا در برنامه ریزی‌های کلان از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معتمدیان بیان کرد: حضور میدانی در مناطق مختلف و دیدار با مردم و اطلاع از وضعیت هر منطقه بدون واسطه، اثرات و برکات خوبی برای خادمان مردم دارد.

او خطاب به مدیران تصریح کرد: هرکجا که به مردم رجوع کردیم در انجام برنامه‌ها قطعا موفق بودیم و هرکجا بدون استفاده از نظرات مردم طرح‌ها و برنامه‌ها را در پشت در‌های بسته تدوین کردیم ناموفق بودیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی هم‌اکنون ۳۳ شهرستان، ۹۰ شهر و ۱۱شهر جدید دارد تاکید کرد: باید مطالبات مردمی را اولویت قرار دهیم.

حضور میدانی برای حل مشکلات چاره‌ساز خواهد بود

او افزود: سفر‌های میدانی یک برنامه ترکیبی همه جانبه است که در شرایط امروز ما کاربرد دارد؛ اینکه در مرکز استان برنامه برای شهرستان‌ها تدوین کنیم اتفاقی نخواهد افتاد بلکه حضور میدانی و احصاء مشکلات به همراه استفاده از ظرفیت‌ها چاره ساز خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ملت ایران با واژه تحریم غریبه نیست ادامه داد: ظالمانه‌ترین تحریم‌ها به ملت ما وارد شد و به همین جهت امیدواریم با اقتدار نظام، عزم جدی مردم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بتوانیم بزودی از این مرحله و شرایط سخت عبور کنیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه خواف در بخش دامداری از قطب‌های دامداری استان است بیان کرد: در بخش نهاده‌های دامی دستوراتی گرفته‌ایم و سهمیه‌ای هم به خواف تخصیص خواهیم داد و خواستار توجه به آبخیزداری و آبخوان داری در خواف و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی هستیم.


انتهای پیام //ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.