قرارداد ساخت کارخانه خوراک دام و طیور به ارزش ۳۹۵ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در بندرامیرآباد امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت:با امضای قرارداد سرمایه گذاری ۳۹۵ میلیارد ریالی احداث کارخانه خوراک دام و طیور، ۴۸ هزار تن به ظرفیت تولید خوراک دام و طیور بندر امیرآباد جهت تأمین خوراک اولیه دامداری‌های استان و کشور اضافه می‌شود.

او مدت این قرارداد را ۲۵ ساله و بلند مدت عنوان کرد که طرف سرمایه گذار طبق این قرارداد متعهد است آن را در مدت ۲ سال در اراضی پسکرانه این بندر احداث کند.

سعیدی پور گفت: ظرفیت تولیدی این کارخانه طبق طرح سرمایه گذاری ارائه شده از سوی سرمایه گذار ۴۸ هزار تن در سال است که با بهره برداری از آن برای ۳۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه حدود ۹ هزار متر مربع از اراضی پسکرانه بندرامیرآباد جهت احداث این کارخانه به سرمایه گذار واگذار شد، افزود: با بهره برداری از این کارخانه ظرفیت نهایی تولید خوراک دام و طیور در بندر امیرآباد به ۴۴۶ هزار تن درسال خواهد رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: استراتژی‌های بلند مدت بندرامیرآباد در جهت توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر و ایجاد اشتغال، به صورت سیاست دائمی در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.