فرماندار شهرستان بروجن گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان افزون بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فصل صنعت و معدن مصوب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به اینکه ۴۴ درصد صنعت استان چهارمحال و بختیاری در این شهرستان واقع شده است اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان افزون بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فصل صنعت و معدن مصوب شده است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه طی چند سال اخیر نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه برق این شهرستان سرمایه گذاری شده است گفت: در سال جاری توسعه پست سفیددشت، جانمایی پست جدید منطقه سفیددشت، احداث پست ۲ شهرک صنعتی بروجن و توسعه زیر ساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

ملکی اضافه کرد: با صرف اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال، سیستم استحصال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی بروجن ارتقا یافت.

او ادامه داد: با نصب تجهیزات پیشرفته تا ۷۰ درصد از انتشار بوی نامطبوع فاضلاب جلوگیری شده است.

گفتنی است در پایان این جلسه با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی دیگر از مسئولان از واحد تولید مخازن کمپوزیتی پویا بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار