در درگیری پلیس آمریکا با یک فرد مسلح در غرب تگزاس‏، یک افسر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آسوشیتد پرس گزارش داد‏ بعد از آنکه حضور مردی مسلح در یک خیابان مسکونی در لیولند در حدود ۳۰ مایلی (۵۰ کیلومتری) غرب لوبوک در ایالت تگزاس آمریکا به پلیس گزارش شد، با حضور پلیس‏، درگیری به سرعت بالا گرفت و در حالی که مظنون در داخل خانه خود محاصره شده بود، درگیری ایجاد شد.

سه نفر از افسران زخمی به بیمارستان لوبوک منتقل شدند و طبق بیانیه دفتر کلانتری‏، گروهبان جاش بارتلت از اداره کلانتری لوبوک از شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

بر اساس این گزارش‏، یک افسر دیگر نیز در مرکز پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد. سه افسر دیگر دچار جراحت سطحی شدند و سرپایی مداوا شدند.

دولت جو بایدن به رغم انتقاد از افزایش خشونت با اسلحه گرم در کشور، تاکنون هیچ اقدام قاطعی در مورد محدود کردن حمل سلاح گرم انجام نداده است.

رئیس جمهور آمریکا پیش‌تر مدعی شده بود که به شدت خواهان ممنوع شدن حمل سلاح‌های تهاجمی است. او اواسط ماه فوریه (بهمن) طی سخنانی به مناسبت سالگرد تیراندازی در دبیرستانی در ایالت فلوریدا از کنگره خواسته بود که قانون حمل سلاح را بر پایه «عقل سلیم» اصلاح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار