نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

تنها راه نجات در برابر دشمنان ایستادگی است

دشمنان از ایستادگی و یکپارچگی ملت ایران واهمه دارند از این رو تنها راه نجات در برابر ستمگران ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه ضمن تاکید به اهمیت ماه ذی الحجه و استفاده از معنویات این ماه اظهار کرد: ماه ذی الحجه از عظمت بیشتری برخوردار است همچنین روز عرفه به عنوان روز دعا و نیایش نام گذاری شده و چه خوب است که بتوانیم از معنویات این ماه نهایت استفاده رو ببریم.

وی افزود: دعا اسلحه مومن است، انسان باید برای رفع مشکلات خود فقط از درگاه خداوند متعال درخواست کمک کند و از خدا بخواهد تا مشکلاتش را حل کند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: افرادی که از خدواند طلب کمک داشته باشند خداوند آنان را بی جواب نخواهد گذاشت.

وی در ادامه با تسلیت هفتم ماه ذالحجه سالروز شهادت حضرت امام باقر (ع) گفت: عید قربان عید با عظمتی است و بهتر است که مسلمان از نماز عید قربان غفلت نکنند.

وی عنوان کرد: افرادی که توانایی مالی دارند بهتر است در روز عید قربان قربانی کنند و گوشت قربانی را در بین نیازمندان توزیع کنند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه اشاره و تصریح کرد: آمریکا و نیروهای غربی از منطقه عقب نشینی می‌کنند و این نشان از استقامت و همدلی مردم است چرا که دشمنان از همدلی و ایستادگی واهمه و ترس دارند.

وی در ادامه به گرمای هوا و کمبود آب در برخی از مناطق شهر هم اشاره و عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای گرم سال و افزایش مصرف آب نیاز است تا مردم با همکاری همدیگر در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم.

امام جمعه ارومیه در پایان افزود: شیوع بیماری کرونا سبب شده تا کودکان و نوجوانان از فضای درس و مدرسه کمی دورتر شوند و بیشتر اوقات خود را در منزل بگذرانند از این رو از والدین انتظار می‌رود تا توجه ویژه به تربیت فرزندان خود داشته باشند.

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.