شاخص کل بورس، تا ساعت ۹:۳۰ رشد ۱۱ هزار و ۶۶۰ واحدی را تجربه کرد و شاخص فرا بورس نیز رشد ۶۳ واحدی داشت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه (۲۶ تیرماه) شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات با رشد ۱۰ هزار و ۵۵۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ با رشد ۱۱ هزار و ۶۶۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۱۷ هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص فرا بورس نیز با رشد ۶۳ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۵۴ قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۴۰ به روند صعودی خود با رشد ۱۱ هزار و ۱۵۸ واحدی همچنان ادامه داد و روی پله یک میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص فرا بورس نیز با رشد ۴۰ واحدی روی پله ۱۹ هزار واحدی قرار گرفت.

نماد‌های میدکو، شپنا و پارسان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه داشته‌اند و ولکار، شپنا و شستا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بوده‌اند.

در ساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل کمی افت کرد، ولی همچنان مثبت بود و با رشد ۸ هزار و ۵۵۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۱۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص فرابورس نیز با ۲۷ واحد رشد روی پله ۱۹ هزار و ۱۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس  در ساعت ۱۵: ۱۲ همچنان مثبت، ولی نسبت به روند اول بازار سرمایه نزولی با رشد ۶ هزار و ۴۶۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص فرابورس با ۷.۲۷ واحد رشد روی پله ۱۸ هزار و ۹۹۷ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار