مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: بیش از ۲۰ هزار تن گندم و کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین خریداری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید تضمینی بیش از ۲۰ هزار تن گندم و کلزا خبر داد و اعلام کرد: همزمان با برداشت اولین محصول، مراکز خرید شرکت‌های تعاونی روستایی فعالیت خود را آغاز کرده و محصول کشاورزان را به قیمت تضمینی خریداری می‌کنند.

رحمانی افزود: از ابتدای فصل برداشت تا به امروز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم و ۳ هزار و ۵۰۸ تن کلزا توسط مراکز خرید شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

او اضافه کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا از سوی دولت با هدف حمایت از کشاورزان و خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک و تامین امنیت غذایی مردم کشور انجام می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه مراکز خرید تضمینی استان قزوین متناسب با سطح زیرکشت و میزان برداشت گندم و کلزا در سطح استان پراکنده شده است، گفت: ۸ مرکز خرید گندم و ۴ مرکز خرید کلزا توسط شبکه تعاون روستایی در سراسر استان تا ساعت ۲۰ عملیات خرید و تحویل گندم از کشاورزان را انجام می‌دهند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه خرید این محصولات کشاورزی تا پایان عملیات برداشت گندم و کلزا همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: قیمت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا توسط دولت ۱۱۵ هزار ریال و قیمت خرید تضمینی گندم ۵۰ هزار ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.